Меню сайту

Наше життя
Тематичні заняття [12]виставки [1]музичні свята [5]
Акції [6]Різне [26]Спортивні розваги [10]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Вишгородський дитячий садочок Cонечко вітає Вас!


Субота, 16.12.2017, 15:48
Головна » 2017 » Жовтень » 27 » Ділова гра з елементами тренінгу «Чарівна сила казкових образів».
17:31
Ділова гра з елементами тренінгу «Чарівна сила казкових образів».

25.10.2017 у ДНЗ «Сонечко» практичний психолог Литвин Л.В. провела Ділову гру з елементами тренінгу «Чарівна сила казкових образів».

Педагоги ДНЗ пересвідчилися у тому, що можуть застосовувати казки для дошкільників з урахуванням кількох принципів казкотерапії та покрокового алгоритму створення казок. Казки допомагають дитині впоратися зі страхами й тривогами, виправити негативні риси і вивчити соціально прийнятні способи виявлення власних емоцій.

Практичний психолог наголосила, що казкотерапія — найдавніший напрям практичної психології, але термін виник тільки наприкінці ХХ століття. Основоположник аналітичної психології Карл Юнг і його послідовники стверджували, що в казці й міфі відображається психічна реальність людини, її внутрішні ритми, суперечності, сценарії духовних пошуків, а також давні підказки.

Учасники спільно визначили мету казкотерапії та результати, які приносять казки: це передача досвіду з вуст у вуста та прищеплення норм і правил поведінки потрібних для соціалізації дошкільника розвиток особистості дитини та її здібностей — впливає на здатність фантазувати, розвиває творче мислення й уяву, розкриває внутрішній світ дитини психотерапія допомагає малюку подолати страхи, надмірну тривожність, попрацювати над виправленням негативних рис характеру.

Присутні усвідомили завдання вихователя — підібрати чи створити казку відповідно до потреб дитини. Якщо її підібрано вдало — дитина «вбудовує» послання у свій життєвий сценарій. Особливо корисно, коли дитина попросить повторити їй цю казку кілька разів. Принципи казкотерапії: усвідомлювати свої можливості усвідомлювати цінності власного життя розуміти закон причини й наслідку пізнавати різні стилі світовідчуття пізнавати світ власних емоцій та переживань свідомо творчо взаємодіяти зі світом відчувати внутрішню силу й гармонію.

Педагоги виконуючи практичні вправи, розширили знання про алгоритм створення авторських та терапевтичних казок.

Практичний психолог Л.В.Литвин

Категорія: Різне | Переглядів: 32 | Додав: Cонечко | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Поради


Десять причин читати казки для дітей (0)


Дитячі страхи. (0)


Ігри на розвиток комунікативних навичок, пізнавальних процесів (0)


Поради практичного психолога щодо креативного розвитку дітей дошкільного віку. (0)


Причини виникнення кінетозу та його профілактика (0)


ПОРАДИ БАТЬКАМ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ (0)


Психологічна готовність дитини до навчання у школі (0)


Методика рятування від шкідливих звичок (0)

DNZ Sonechko © 2017 Конструктор сайтів - uCoz